Wednesday, December 19, 2012

kisah aku

"maybe i should write something about myself"
"but who's gonna read it anyway?"

nobody.

kehidupan sekarang tunggang langgang kalau kamu mahu tahu,ya tunggang langgang,been a mess for few times but this is the worst.well aku telah nyah-aktifkan akaun twitter,facebook aku,yang aku rasa tak berguna buat aku.

lari dari masalah?

ya,aku takut menghadapi masalah.

well been a runner,but well before i run,i have confronted first actually.
and it didn't went well.

pardon my grammar please?

i might looks like a whiny bitch here,but trust me,i rather have no one reading any of my thought.

yalah,siapa yang mahu dengar bebelan seorang bapa tunggal beranak tiga?

ya,anak anak yang bernama Adam,Adrian dan Marissa.

terkejut? don't be,you'll get it somehow,tambahan aku suka menambahkan rencah kekeliruan dalam blog ini,jadi apa kata kau layan sahaja kepala aku ini okay? aku hanya bergantung pada blog ini untuk luahkan apa yang aku rasa (dan semestinya wifi yang setia stabil bersama aku lah)

sigh.

ah kehidupan,dan kehidupan,bosan kan aku cerita tentang kehidupan? maaf kalau kau sedang cari theoram logaritma,bukan di sini.

btw bosan melihat perkataan? nah gambar


haha gambar pun ehsan google,apa lah sangat aku ini.

btw beri peluang aku merepek please?

i'm quite devastated and as you see,i came from the oblivion.
it sucks big time bro.

i have done something inadequate and it is blasphemous and now i'm paying the price.

well,the jokes on me.

tak perlu aku tahu aku buat apa tetapi yang kamu boleh tahu,aku sedang patah hati,banyak sebab aku patah hati,terlalu banyak.

friendzone? tidak lah.

entahlah,aku penat juga sebenarnya duduk satu orang di suatu sudut kecil,menangis,mengeluarkan sedu sedan yang tak sepatutnya berlaku pun,aku kan sepatutnya kuat,lelaki,bapa kepada tiga orang cahaya mata kan?

tetapi aku pun manusia dan aku ada perasaan,kalau terus dihimpit siapa yang tidak sakit kan?

aku sakit,aku sedih.

buat pertama kalinya setelah bertahun-tahun,aku sangat sedih.

balasan tuhan mungkin? karma? i get what i paid.

mungkin kalau ada rancangan lelaki paling malang,kamu boleh undi aku mungkin,hahaha.

ya,aku memang amat malang sekali.
sekian.

No comments: