Friday, February 11, 2011

kreatif,inovatif and produktif :)

yeahh,10 februari 2009,keramat keramat.
kenapakah?


sebab tarikh ni laa aku mulaa menjejak kaki ke SBP yang tercool kat malaysia.cool ke?
panas gak sebab aku datang nak dekat tengahari.tapi camni haa camne cerita aku memula masuk ke ASiS ni haa.


10 Februari 2009 4.50 am


kereta mula memecut laju menewaskan kerata aunty joyah di lebuhraya kesas.abah mendrift ketika selekoh menuju ke shapadu.kereta polis mula menyedari kelajuan abah melebihi paras kolestrol yang dibenarkan.siren mula berbunyi,klac mula ditekan dan roda kete polis mula berpusing.


ohhh,tidak.ini satu kecelakaan.penghantaran aku untuk hari pertama sekolah bertukar bala.
abah mendengus.peluh jantan mengalir.dikesat dengan tisu cap ping pong.shiiiiiiiiiiifted!
abah mencarut tanpa menyedari kesalahan ejaan.


gear ditukar dengan rakusnya,pedal minyak ditekan sekuat hati ibarat ella,kenapa ella?
tatau,jangan tanya.


polis mula menjerit,hoyyyy!berhenti!! menggunakan pembesar suara mini compo.
kereta mitsubishi polis mula memecut cuba memotong lotus elise milik abah.
??.sejak bila lotus elise?


namun malang tidak berbau ketika abah cuba menghilangkan diri daripada polis,kereta abah terbabas meremuh kereta baby milik aunty joyah.aunty joyah?


bannnnnnnnnggg!!!


10 Februari 2009 9.30am


mata mengantuk,ciss,semua drama tu cuma mimpi je?
sengal.


aku tertidur dalam kete.penat gila.dah la abah bawak slow,dengan atuk nenek ikut.geez.


sampai je,aku terus ternampak.



seram sehhh.

hahaha,aku pun mula menggelabah.

ohhh yeahhh.best gila sekolah ni kot.senior sporting,skolah ok,memang syok ahh sini.
cikgu pun best.aiseh,aku rindu cikgu paling cool,cikgu suriani :)

then orientasi


damn,i miss this school so much.


form4 aku aku 4 amanah




then form 5 aku kelas paling cool wehh,5 Jaya wehh.ade nick sendiri,5 Janoyyy!






damn,i miss u guys.
patriots,janoy,3b3,1d4.temenggong,AIC,sehhh

=="

sekolah kami is coolers than your school!
yeahahh!

3 comments:

polkapanda said...

sama2 cool oke?

Unknown said...

yahoooo!!5Janoyyyy!!
mna bley sma2 cool?
lgi cool berbillion2 kali ganda..
hahahahah

addin said...

yeah,cool melampau Asis duhh :)